Vitajte na stránkach nášho eshopu :-)
Naša firma bola založená v roku 2015.
V novemberi 2017 sme rozbiehali nové stránky nášho e-shopu, kde sme rozšírili sortiment o nové druhy produktov, zaviedli nový a lacnejší spôsob dopravy, strážneho psa, prehľadnejšiu kategorizáciu produktov a zjednodušili sledovanie stavu objednávky.
Zaoberáme sa predajom znovubalených LG televízorov a monitorov, renovovaných notebookov a stolných počítačov, licencovaných filmových, rozprávkových produktov a darčekových predmetov.
V súčastnosti máme na stránke v ponuke viac ako 1200 druhov tovaru a z toho 100% skladom.
Našim cieľom sú spokojní zákazníci, preto sa snažíme byť veľmi ústretoví, rýchli, poskytovať čo najvierohodnejšie obrázky o našich produktoch a o ponúkaný tovar sa staráme s maximálnou láskou, aby k vám dorazili v poriadku.
Teší nás, že sa stanete súčasťou Outletbox rodiny.
S pozdravom
Outletbox tím
AKO TO NA NAŠEJ STRÁNKE FUNGUJE:
Čo znamená:
- Dostupnosť: odosielanie do 2 pracovných dní - tovar máme skladom a najneskôr vám objednávku odošleme (vyexpedujeme z nášho skladu) do 2 pracovných dní.
- Dostupnosť: Tento produkt momentálne nie je možné objednať. V prípade, že o produkt máte záujem, informujte sa o možnosti dodania produktu v správe alebo si zapnite strážneho psa. - tovar nemáme skladom, ale s veľkou pravdepodobnosť pre vás tovar vieme zohnať v určitom časovom horizonte. Môžete sa poinformovať zaslaním správy na info@outletbox.sk alebo nám napísať cez vašu zákaznícku sekciu (časť: Komunikácia s obchodníkom), poprípade zavolať na číslo +421 948 551 103 alebo si zapnúť strážneho psa.
- Strážny pes: veľmi jednoduchá pomôcka na sledovanie ceny alebo dostupnosti tovaru, o ktorý máte záujem. Stačí si iba nastaviť, čo vás zaujíma a pri zmenách vás bude strážny pes informovať do e-mailu.
REGISTRÁCIA A PRIHLÁSENIE:
- NOVÁ REGISTRÁCIA - môžete sa zaregistrovať do zákazníckej sekcie. Výhodou je, že zadaním registračných údajov pri prvej registrácii, nebudete musieť pri nasledujúcej objednávke opakovane tieto údaje zadávať.
- PRIHLÁSENIE - po zadaní prihlasovacieho mena (e-mailovej adresy) a hesla sa prihlásite do svojej zákazníckej sekcie, kde môžete sledovať stav objednávky, komunikovať s nami, sledovať stav svojho bodového konta a meniť údaje.
- Ak nie ste ešte zaregistrovaný, môžete sa zaregitrovať aj spolu s objednávkou.
- Ak nie ste zaregistrovaný a nechcete sa registrovať, jednoducho vyplňte kontaktné údaje potrebné k doručeniu objednávky. V tomto prípade však bohužiaľ prídete o body, ktoré vám zaručia pri ďalšom nákupe zľavu na objednávku.
NAKUPOVANIE:
- vybraný produkt si vložíte do košíka pomocou tlačidla KÚPIŤ.
- kliknutím na ikonu Nákupný košík sa zobrazí celá vaša objednávka.
- v košíku môžete meniť množstvo objednávaného tovaru. POZOR! Môže sa stať, že sa vám nezmení množstvo po aktualizácii. V tomto prípade sa prosíme sústreďte na výstrahu, kde vás systém oboznamuje, koľko kusov je z daného tovaru skladom.
- po odoslaní objednávky ju začneme spracovávať. Stav vašej objednávky môžete sledovať v zákazníckej sekcii alebo vás budeme informovať emailom o odoslaní.